mandag, april 23, 2012

... så træt er jeg nemlig!

Hold da op en lang dag.
Lang men god.

Har fået ordnet lidt på bloggen, i den forstand at jeg har rodet med en masse HTML (lidt nørd er man vel altid?).
Havde én bolig time, og det kan godt være det ikke lyder hårdt, men tingene fungerede bare ikke rigtig i dag, så det blev til en lang time på sin vis.
Så skulle jeg til samtale omkring fravær og sådan, og jeg fik ros for at have bedre frem møde :)
De sagde så også at de jo godt kan forstå der er mere fravær, med en dreng, der har sit første år i vuggestue.
Så pause igen, hvor jeg fik lavet absolut ingenting.. Jo, jeg ladede op til en ordentlig omgang band øvning.
Først med skolebandet.
Gik som forventet, lidt tumlen gennem tingene, men vi fik spillet det igennem vi skulle.
Vi fandt også frem til at vi skal have 2 nummer op og kører, i den forstand at vi deler os op i to hold, det skal nok blive godt. Det hold jeg er på skal spille careless whisper af Goerge Michael. Super dejlig ballade, og glæder mig til at få den op at kører.
Derefter hentede jeg Oskar hos hans barnepige, han havde hygget sig super meget, og jeg fik en vildt glad dreng med hjem (skønt at kunne aflevere sit barn, til så dejlige mennesker, som han elsker!).
Men vi skulle ikke hjem, men videre til en ny omgang band øvning med Jam B.
Vi delte lidt pizza med en af de andre, også fik vi næsten to numre op at køre ;)
Det var alt i alt en god dag!

- Emilie
ps. jeg fik også et temmeligt specielt telefon opkald i dag, men det kommer nok ud senere hvad det gik ud på :). God aften!

4 kommentarer:

  1. Flot layout du har fået dig :)
    Bruger du nogen bestemte sider for at finde koderne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt sjovt du spørger :D
      For det er bare koder der sidder fast i hovedet, fra dengang jeg var ung og brugte HTML koder for første gang på arto .. :P

      Slet
    2. Nårh - det er bare de samme? det havde jeg ikke lige tænkt over.
      jeg brugte dem også meget på arto! hahah. sjovt.

      Slet