mandag, april 30, 2012

På vej over storebælt ..

Mens jeg sidder er og nyder udsigten, inden jeg skal under jorden, tænkte jeg at jeg lige kunne skrive et indlæg. Det kan nok ikke ligges ud med det samme, da jeg nu er mellem fyn og sprogø... Nettet er ikke for godt herude, og det er også forståeligt.
Solen skinner og den spejler sig i storebælt. Jeg sidder og lytter til Anouks flotte sang, sacrfice. Den skal senere være min bilet igennem det jeg skal i dag, så vil da kunne huske den ugenad. Det er da klart.

Jeg sidder og kigger ud, og tænker meget over det der skal ske i dag, jeg ved at det kun er få af jer der ved hvad dette handler om, og jeg tror bare jeg lader det forblive sådan..
Og nu, ja nu er jeg lige ankommet til sprogø, og kan forvente snart at gå under jorden. Yay, hvor jeg glæder mig :P
Ville nu hellere sidde og kigge ud på vandet, men sådan er det jo. Det er ikke mig der har bestemt togbanevejen..

Så nu skete det.. og det medfører altså propper i ørerne, og ingen musik, da jeg lytter via youtube. Pyh, det kilder i min mave, og jeg ber bare om at det hele må gå godt. Kan nærmest ikke vente til kl. er 14, og jeg skal stå der, og arbejde min røv i laser. Det bliver spændende, og bagefter skal jeg sågar vente til Juni, før jeg ved noget. Det er grotesk!
Jeg ved egentlig ikke hvor langt jeg er ligenu, men jeg håber snart jeg kommer ud igen, og ser den dejlige sol.

Det kan kun blive en god dag.

Pigen fra ungmor, blev nød til at melde afbrud, men det er okay :)
Vi havde snakket om det, og jeg vidste at det med at mødes, ville være en smule kritisk. Men min skønne veninde, Moa, skal jeg dog stadig spise med i aften. Det bliver godt.

Det har lgie ringet fra højtalerne og de siger: næsten station korsør ...
Så jeg må være nærmere sjælland en sprogø.
Og ganske rigtigt, nu er jeg her. Solen skinner stadig, den er ikke nået at forsvinde, men jeg har været under jorden, og tak for det! Glæder mig til en solrig dag i København i selvskab med mig selv, og senere den fantastiske Moa :)

Min sang spiller nu igen, og jeg tror ikke jeg behøver trække tiden ud mere.
Nettet er tilbage, og jeg kan nu udgive mit indlæg ;)
- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar