mandag, april 30, 2012

... og jeg er vågen.

Ja jeg sidder her i min fars stue.
Intet tv er tændt, jeg er totalt snottet og ondt i halsen (not good).
Tv'et kan ikke tændes pga, min søn, som sover i rummet ved siden af, men da der ikke er nogen der man kan smække i, men en åbning i stedet, så må jeg vente med tv.
Kan ikke komme på toilet, fordi min fars kone er i bad.
Mit rene tøj, ligger stadig i vaskemaskinen, og jeg skal have det på i dag!! De har tørrer tumbler, men den er så meget i stykker, at jeg ikke tør starte den.
jeg kan ikke varme vand, så jeg kan få noget the, til den dumme hals, da det ville vække min søn. pyh ...
Jeg ligner sikkert lort, og vil allerhelst bare i bad, så jeg kan føle mig dejlig ren, og så jeg føler at min dag ligesom er begyndt at starte så småt.

Jeg skal først med toger kl. 8.30, men jeg plejer at stå op kl. 5.45, så det gjorde jeg også i dag.
Bestilte wildcard sent i aftes, så skal lige have en midlertidlig i automaten, samtidig jeg får købt min bilet. Jeg har forresten købt plads, regner med det bliver nødvendigt, her en hverdags morgen.
Arhg måske ikke helt fra Horsens og til København, men en stor del af vejen i hvert fald.
Mh. jeg er sulten, men kan ikke rigtig overskue at skulle lave noget mad.
Det er da forfærdeligt, for det ender sikkert bare med at jeg køber et eller andet klamt i toget, eller før jeg stiger på toget. Typisk mig.

Jeg skal måske her til formiddag mødes med en pige fra forumet Ungmor, men det kunne godt være hun blev nød til at aflyse vores halve aftale, eller ja, der var ikke en rigtig aftale, vi tager tingene som det kommer :) det er min overbevisning.
Men noget helt andet er, at jeg nok skal spise lækker aftensmad med min fantastisk veninde fra fortiden!
Vi skal nok komme til at hygge, og der er også en hel masse ting at snakke om, da vi slet ikke har snakket sammen siden min lille Oskar kom til verdenen, og før det endda!
Jeg tror jeg gik i 9. klassen, dengang vi var over og besøge hinanden :D
En uge i København og en uge i Jylland.

Det var en god tid, der hvor man var ung, og selvom jeg har været ung da jeg fik Oskar, så har jeg bestemt ikke mistet noget. Og det tror jeg nogen gange vi "unge mødre" skal tænke lidt over.
Vi har ikke mistet noget, vi har til gengæld fået noget der er så fantastisk, og som ikke kan beskrives med ord.
Vi er blevet forældre, og hvad så om der var en masse ting vi syntes vi ville have noget. Jeg har prøvet nok af det vilde liv, og jeg er tilfreds nok, med at vi nogen gange tager en ny busruter, altså det er nok action for mig :)
At jeg så lige skal til København i dag, det er en hel anden side af sagen :D Skal jo noget helt specielt, og folk må egentlig gerne be for at det vil kommer til at gå mig godt i dag kl. 14. Eller krydse fingre, hvis det er til man har lyst til.

Sikke mange ord her om morgenen, jeg kan slet ikke overskue det.
Åh jeg plabre løs. Forfærdeligt! Jeg tor jeg ligger mig til noget Claude Debussy! God morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar