mandag, april 23, 2012

Nyt design på Bloggen.

Ja, jeg har i første modul haft fri.
Har jeg hver mandag morgen, men da jeg ikke har lyst til at "ødelægge" Oskars morgen rytme, når det handler om at blive afleveret i vuggestuen.
Så derfor møder jeg på skolen ca. kvart 8 - HVER DAG (hvis ikke vi er syge) ...
Så er der dejlig morgenmad til mig, gratis det er lækkert.

Men i dag har jeg kedet mig ekstra, og derfor er jeg bare gået totalt amok, og er derfor kommet til bunds i en masse HTML-koder.
De koder er blevet til det layout i nu ser på min blog ;)
Jeg er selv okay tilfreds, men med en pige som mig, så kan i nok regne med, at det på et tidspunkt bliver lavet om ..
igen, igen - for det er efterhånden sket MANGE gange ..

Håber i kan lide det, og jeg synes i hvert fald selv det ser pænere ud.
- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar