mandag, april 09, 2012

Nye mål ..

Siden min sidste aften på torsdag, har jeg tænkt lidt over at det er længe siden der er kommet noget cover op. Sikke noge ferien gør ved en. Doven og useriøs - men nu skal der andre boller på suppen.

Jeg blev udfordret i to sange den torsdag, og har egentlig tænkt mig at gentage succesen med den ene, og den anden er ikke lige der passer ind på mig ellers.
Jeg sang Nemo med nightwish, som var absolut største udfordring nogensinde, men hold kæft hvor var folk støttende, og ALLE var helt overvældede over at det gik så godt, specielt de 3 fyre som havde bestemt at jeg skulle synge den som mit slut nummer - Jeg var jo tilpas fuld og tog udfordringen i mine hænder, og selvom jeg var tilpas fuld, gjorde jeg det ualmindeligt godt.
Men det er ikke denne sang i får at høre, desværre .. Det er ikke lige min stil ellers, det kan være den kommer en anden gang, men ikke i denne omgang :)

Det i kan vente spændt på, (som jeg blev udfordret i den aften) er Underneath you Clothes med Shakira. Det var ikke en sangerinde jeg normalt ville prøve at synge noget med, men en ung pige sagde, jeg tænker på shakira når du er på scenen. Ikke på måden du er, men den måde du synger på. Vil du synge noget med hende for mig? Så vi kom sammen frem til den sang.
Det gik sindsygt godt, og ellers en dejlig musik genre, så den vil jeg gerne dele med jer :)

Et andet nummer jeg kunne tænke mig at prøve kræfter med, er Beautiful med Christina Aguilera.
SUPER SVÆR sang, som jeg håber vil blive fantastisk, og som i vil lytte til - og selvfølgelig gerne må sende videre rundt (og også gerne de andre covers, som jeg har liggende, de er jo til for at blive vist).

Men nye mål er altid godt at have.
God nat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar