lørdag, april 21, 2012

Ny top 10

Jeg lavede for ikke så lang tid siden en top 10 liste med forskellige hjemmesider jeg logger meget ind på. Men der er ligesom sket nogle ændringer siden sidst. Så derfor kommer der nu lige en ny liste, kan være i kan bruge den til noget ;)

1. FACEBOOK, selvfølgelig er den øverst. Kan man andet end at tjekke den hver evig eneste dag? Ja jeg kan i hvert fald ikke undvære den.
2. BLOGGER, det er jo ligesom der jeg retter på bloggen? Så hver gang jeg opretter et nyt indlæg, eller bare lige tjekke min blog, så er jeg der. Wupti, klart den bliver brugt en del!
3. UNGMOR, hvordan skulle jeg kunne leve uden min daglige dosis af ung mor? Alle de skønne piger, med alle deres skønner unger .. og de få mænd der måtte være. Nej, dem kan jeg ikke undvære at gå ind og kigge hos dagligt!
4. BABY, Ja endnu engang en hjemmeside om at være forældre + lidt mere .. Har egentlig holdt lang tids pause derinde fra, men den er nu ved at stå på lige fod med UM (um er og bliver my favourite).
5. YOUTUBE, hvem kan leve uden musik? Ja jeg kan ikke. Og tit tjekker lige de forskellige numre ud på youtube, eller også skal jeg lige tjekke om der sker noget på min egen side derinde.
6. VIAPLAY, åh ja. Jeg er blevet fanget af denne side da jeg ikke har fjernsyn, jep jeg betaler mig til at kunne følge med i de forskellige reality programmer, og ved i hvad? Jeg skammer mig kun en lille smule over det :P
7. LECTIO, ja altså hvor skulle jeg ellers tjekke skole relaterede ting? Nå ja på first class - men det er old school, i want new school :D
8. NETDATE, ja jeg er og bliver vidst single, så hvorfor ikke søge efter dates? (selvom jeg nærmest ikke engang har tid til at komme afsted). Hvem ved måske han dukker op på Netdate eller på ....
9. DATING, ja, jeg er også derinde .. Men altså flere muligheder må vel give størst mulig resultat? Eller hvad? Måske slet intet resultat?
10. U-GUITAR, vejen til alle de chords jeg spiller på guitaren :D Bruger også tabz.dk når jeg skal finde danske sange, men umiddelbart holder jeg mig til ultimate guitar.

Og det var det :) God aften til jer!
ps. Av jeg har ondt i ryggen øvøv, og det der dating via nettet kan måske godt gå hen og blive godt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar