tirsdag, april 24, 2012

Det første "godmorgen" indlæg fra mig.

Ja Godmorgen..
Kl. er ikke særlig mange, og alligevel skal jeg snart til og ud af fjerne.

Mit vækkeur ringede kl. 5.45, bare så jeg lige kunne ligge og blunde mig. Oskar sover stadig, hvilket er forståeligt. Han kom sent i seng i går, pga dobbelt så meget øvetid med de forskellige bands.
Men jeg skal snart en tur i et hurtigt bad, også kører den ellers derfra.
Vi spiser dog ikke hjemme, gør vi nærmest aldrig, da det er sådan, at der er morgenmad til ham i vuggestuen, og der er også gratis morgenmad til mig på min skole :). Super dejligt lige at kunne lave en besparelse på det punkt. (Selvfølgeligt altid dejligt at spare penge).

Idag skal jeg ellers starte dagen ud, med at øve på min duet med den skønne pige Ida.
Det skal nok blive godt, håber bare at jeg lige bliver lidt mere frisk. Lige nu ligger jeg under dynen med søvn i nærmest hele hovedet.
Ja, jeg er træt ...

Jeg har ellers timer helt indtil halv 4, også skal jeg til solo sang.
Så derfor får Oskar en lang dag i vuggestuen, da jeg først kan hente ham halv 5.
Men så skal vi da også bare hjem og hygge os!
Nogen gange, kan jeg ikke finde ud af med mig selv, om jeg synes jeg svigter ham den bette, fordi jeg er så aktiv som jeg er. Men det er jo kun én dag om ugen? Også ekstra når der er en kommende koncert, og hvis han kommer med, synes han jo bare det er super fedt. Så jeg glemmer hurtigt de tanker igen.

Pyh. jeg har ikke været ude på mit morgentlige toilet besøg, så det tror jeg lige jeg vil gøre inden det går galt under dynen :D
- God dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar