onsdag, april 11, 2012

Los Turban!

Ja i morges har jeg faktisk haft utrolig meget overskud.
Og det skulle man ikke rigtig tro, når det nu var min første morgen, uden bedsteforældre til at tage Oskar om morgenen ..
Men det der var i det, var at Oskar ikke stod før vi skulle til og ud af døren, så jeg har haft så meget overskud her til morgen, at jeg har lavet mig en turban ;)




Udover min fantastiske kreation af en turban, har jeg fundet ud af, at jeg er lige så dårlig til at stå stille på billeder, som Oskar. 
Se bare hvor rystede de er mine billeder :p

Jeg har lavet min turban via denne guide:

God morgen! 

4 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser det fedt ud! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Michelle :P Så kan du i hvert fald spotte mig i skolen, hvis du får brug for det ;)

      Slet