torsdag, april 12, 2012

Lang dag!

Hold nu op en lang dag, som bare startede ud med at være super nederen, men endte helt fantastisk.

Lige for tiden er alle lærer på skolen i Berlin, hvilket vil sige at vi alle sammen (altså alle på skolen) har AAU studerende til vikarer, altså mange oplæg..
Og jeg siger jer bare, dias oplæg i næsten 5 timer, der er altså ikke lige noget der vækker min interesse, og slet ikke når de ting der holder dias oplæg om, er noget der ikke interessere mig?
Pyh.
Det var en lang skole dag ...

Så gik det videre til Spejder - bæver møde altså .. dejlig udskiftning.
Mine unger som altid søde, og i dag var super hyggelig, da der kun var 4 børn i dag, ud af normalt 10 så det var stille og roligt. Hyggeligt var det bestemt :)

Dernest hjem til et dejligt opryddet hjem (som lige skulle støvsuges, sådan er det) .. Et glas koldskål sammen med bette Oskar, også skulle han ind og putte.

Så kom præsten fra den kirken som jeg kommer i, for at snakke lidt og jeg havde bare en dejlig oplevelse i dag. Meget åndelig ramt at det kristne, og ja. Super dejlig.
Har taget en beslutning som jeg virkelig er klar til at tage nu og jeg glæder mig som et lille barn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar