fredag, april 06, 2012

Kære blog ..

Ja kære blog.
Må indrømme at de sidste dage har været fantastiske, selvom jeg ikke har været så meget sammen med Oskar. Nej jeg har nemlig haft 2 fri aftner i træk, fordi mine forældre er super dejlige!
Jeg har sågar også været til ansigt rensning og massage, så alt er bare fantastisk og jeg har det så skønt.

I dag har jeg haft en smule tømmermænd, men kom efter dem, da min søster og hendes kæreste vågnede. Jeg lavede nemlig Nachos til os, og det var altså med ekstra ost. MUMS! Rigtig dejlig fedtet, lige til at smovse i sig efter sådan to byture i træk.
Onsdag var sgu en hyggelig aften, der var det bare "afslapning" hvis man kan sige det sådan?
Torsdag, uh der var der jo karaoke, så jeg fik da lige sunget en del.
Der var også vildt mennesker der kom hen og sagde: hey, du skal da med i x-factor!?
.. og, nej det er altså bare for god til!
En fyr som jeg kender fra gamle dage, fandt på sidst hen på aftenen at de ville ønske en sang fra mig .. Det blev også min sidste sang så fair nok. De vælger Nemo med Nightwish! Åh no, svær sang at synge godt, men jeg tog i mod udfordringen og var oppe og synge den. ALLE klappede og det gik sindsygt godt. Hehe er godt nok stolt :)

Min far hentede mig kl. 2 i nat, og da jeg kom hjem var der pizza til mig ..
(det er mit træk for ikke at skulle brække mig næste dag)

Sikke en rode bunke dette indlæg dog er :D hahaha
må skyldes den smule alkohol der måtte være tilbage i blodet, eller også er det fordi jeg stadig er en smule træt. Nå, never mind.

Jeg har jo deltaget i en giveaway for første gang nogensinde, for min lillesøsters skyld. Og i dag trækkes vinderen, så jeg er faktisk en smule spændt :)
Håber lidt for min søsters vegne at jeg bliver vinderen, kunne være super fedt. (ellers må jeg bare se om jeg kan købe sådan et smykke til hende ..
Nå, GOD DAG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar