søndag, april 01, 2012

Kære blog..

Jeg er simpelthen en pige med blandet humør for tiden.
Tit er jeg glad, men jeg er også tit hidsig og arrig.

Dagen i dag har været en smule op og ned, kan sige det sådan at jeg er glad for Oskar ikke har været hjemme, da der har været hulumhej mellem min mor og jeg. Vil helst ikke uddybe. :)
Men ja, som nævnt har Oskar ikke været hjemme hele dagen i dag - eller det vil sige, fra kl. 10 til 17 har han ikke været hjemme nej.
Han har nemlig tilbragt sin dag med hans far :D!
Og jeg er totalt sikker på at de har hygget sig, for da Oskar blev afleveret i gen, så var han godt nok lidt ked af, at far og farmor skulle afsted igen. Selvom det selvfølgelig er synd for bassen at han bliver ked at det, så var jeg glad for at se, at han var så glad og ikke ville af med dem :)

Men ja.. Lige kort om det..
Jeg har købt noget i dag :D Ting til mig selv. Så skal nok lige komme med nogle billeder senere, sådan er det jo når der kommer nye ting til skabet. Det skal lige vises frem.

I morgen bliver fantastisk!
min mor har sagt ja til at hygge med Oskar, så jeg tager ud og besøger min helt fantastiske veninde og hendes drenge. Glæder mig som en sindsyg.
Der skal hygges med noget Sushi også skal vi have hende på plads i hendes nye hjem. Skal nok blive hyggeligt. PLUS jeg også lige skal kigge på et par sko ..

Så god nat ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar