torsdag, april 26, 2012

Klassisk Musik lindrer min stress

Jeg er fantastisk glad for klassisk musik.
Måske det virker en smule mærkeligt for jer, da jeg jo nærmest altid reklamerer med forskellige rytmiske indslag.

Men jeg er ret glad for det klassiske.

Det er som om at når jeg hører klassisk, så er jeg i en hel anden verden, end når jeg hører det rytmiske. Min verden. der hvor jeg bare slapper af, og hele kroppen løsner sig. Ingen spændinger i musklerne, bare sådan helt slap. Jeg elsker det. I går faldt jeg i søvn til Clair de Lune af Claude Debussy - fantastisk! Og jeg har bare sovet så godt i nat.
Jeg er ikke øm nogen steder, hvilket jeg plejer at være.

Jeg er så fattet med hensyn til denne dag, og jeg glæder mig bare til i morgen. Er slet ikke stresset mere. Jeg ved at vi som band og som duet nok skal klarer de tre numre, som står på højkant.
Alt skal nok blive godt
og at jeg skal mod syden bagefter, gør jo ikke tingene meget værre. Jeg glæder mig til at se min far og Henriette. Min mor og Olivia. Det bliver fantastisk at tilbringe tid med dem, også glæder jeg mig fantastisk meget til mandag, hvor endnu en musisk oplevelse går løs.

Men selvom jeg skal have en lang dag, så bliver det en god dag.. Det kan jeg mærke!

ps. På fredag skal jeg jo spille til Aalborghus Festival, og jeg er på første gang kl. 14.30 på lyserød scene. Og på anden gang kl. 15.30 også på lyserød scene. Så måske vi ses til et BRAG af en koncert!!!
og mange andre fede ting ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar