søndag, april 29, 2012

København kalder på mig.

Det er lige hvad den by den gør.
Det er godt nok ikke tit jeg er i København, det er faktisk slet ikke sket, ligesiden jeg er blevet mor. Desværre, for jeg elsker faktisk byen København - det er dejligt at være der.

Men hvad jeg skal i København er noget helt andet, og noget der ikke lige kommer alle ved, så derfor er det hemmeligt, og mener også jeg er kommet ind på det noget før.
Men i hvert fald går turen til København i morgen, lidt impulsivt, men jeg glæder mig helt vildt. Håber på min veninde fra gammel tid, kan finde plads til at spise noget mad sammen med mig :p
Ellers er det jo bare som det er. Så må jeg være alene afsted ..

I går var jeg ellers i byen, min mor var hos Oskar mens han sov, og det var en hyggeligt tur, dejligt at se mine veninder og venner igen :). Men ingen karaoke denne gang, desværre, det er kun om torsdagen det kan lade sig gøre, og det er svært at finde en torsdag hvor jeg kan, da jeg jo går i skole der. Men på torsdag skal jeg afsted, det er jo trods alt dagen før stor bededag, så jeg skal ikke i skole om fredagen.

Glæder mig faktisk generelt bare meget til bededags ferien.
min veninde har inviteret på middag, og jeg skal også se min lillesøster spille teater. Det bliver rigtig godt, og jeg glæder mig helt vildt. :)
Men jeg smutter, for skal snart til Horsens for at se min far og Henriette igen :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar