mandag, april 30, 2012

Jeg sidder i toget, og er over lillebælt!

ja jeg sidder i toget lige nu, hygger mig med Familien fra bryggen, det kan jo altid gøre en glad :)
Jeg sidder i en stille zone, og hold op hvor det dejligt.
Ingen der larmer, og jeg kan koncentrere mig om det jeg vil.

Er lige kommet hel skinnet over lillebælt, og holder snart en lille tid i Middelfart.
Elsker forresten fyn, hvilken dejlig ø, og alle små øer omkring, måske man en dag ender her? Det ved man jo aldrig. Men skønt er her da.
Jeg er desværre ikke kommet med et lyntog, men det rør mig egentlig ikke så meget. Jeg har altid godt kunne lide at rejse med tog, så denne tur gør nu ikke så meget.
Jeg har ikke fået mine briller med, hvilket gør mig en smule irriteret, men da det kun er læse briller må jeg jo lige smutte forbi en tiger, hvis jeg føler det nødvendigt ;)

Jeg skriver senere :)
God dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar