onsdag, april 25, 2012

JEG HAR SLETTET TO INDLÆG!

I'm sorry people.
Men jeg har slettet to indlæg, som jeg har skrevet for nyligt. Det skyldes at jeg reklamerede for to give-aways, hvilket jeg godt måtte i et indlæg men men ..
Har leget med HTML koder igen.

Så jeg valgte simpelthen at i steder for at de to indlæg de ligesom "forsvandt" eftersom at jeg jo skrive nye indlæg hele tiden, så de ville jo blive væk på et tidspunkt. Men i stedet, så har jeg lagt reklame for bege give-aways ude i min spalte ->

To fantastiske give-aways som jeg ønsker at vinde, men stadig også ønsker at i andre skal have mulighed for at deltage i.
Derfor ligger der nu et billede fra hver give-away, og får at kommer ind på dem, klikker du på billedet også SVUPS er du inde på siden :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar