tirsdag, april 17, 2012

Interview igen igen ..

Ja, dem som har fulgt med i bloggen løbende fra starten, ved at jeg for hm.. nogle måneder tilbage, valgte at medvirker i et interview med nogle piger, som skulle bruge det til deres skole projekt. Da pigerne bor langt væk fra min bopæl, foregik det sådan at de mailede spørgsmålene, også læste jeg dem op og svarede dem ;) (altså på film) ...

Så.
De her to piger har så givet min kontakt videre til 2 andre piger, med samme projekt.
Og har sagde jeg også pænt, ja tak ;)
Derfor er min aften lige blevet brugt på at filme mig selv, hvor jeg spørger mig om noget og jeg svare også :D

I morgen (hvis bette er firsk, han har feber) skal jeg stå for arrangementet der skal foregå til KFS på skolen. Så nu må vi se.
Jeg ved ikke lige hvordan der hele kommer til at løbe i morgen, men uanset hvad, så håber jeg at bette er frisk nok. Mest for hans egen skyld :)

God aften <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar