fredag, april 27, 2012

I dag går det hele igen løs ...

I dag går det igen løs. Det gjorde det også for nogle uger siden, hvor jeg skulle spille med skolebandet en torsdag aften. Det gik rigtig godt den aften, og der var så mange mennesker, at folk måtte sidde på gulvet. Vi havde en stak numre, som blev super fede i sidste ende.

Men i dag er det ikke skolebandet jeg skal spille med.
Jeg skal på 2 gange, og begge gange på det de kalder lyserød scene (måske jeg lige skulle få med, at det jeg skal optræde til, er et nyt koncept på Aalborghus, som de kalder Aalborghus festival).
Første gang kl. 14.30 med nummeret Umbrella, som jeg laver med Ida. Det bliver et akustisk nummer, og jeg håber det bliver godt. Vi skal "åbne" ballet på den scene, så nu må vi se om der går en sort klap ned, eller om vi klarer det.
Anden gang er kl. 15.30 hvor der skal spilles 2 numre, somebody that i used to know og seed 2.0 - det bliver super fedt! Jeg glæder mig HELT vildt til de to numre, og jeg er sikker på at det kommer til at gå helt fantastisk, det er jeg sikker på.
Og omkring kl. 16, skal jeg IGEN spille på lyserød scene, denne gang alene..
Puh, planen var egentligt at Umbrella skulle komme på igen, men da min med spiller er forhindret i at komme så sent, så må jeg jo laver noget selv. Det bliver igen en stille akustisk udgave af Sacrefice.

(alle navne på numrene kan klikkes på, også kommer i til Youtube hvor i kan hører dem.)

Men det bedste af det hele er at min far og hans kone kommer ser os spille. Og de tager min skynde fantastiske dreng med! Jeg glæder mig til at vise dem hvad jeg og de andre har arbejdet i så mange timer med. Ja, glæder mig :)

Ingenting i dag kan blive meget bedre, alt i alt en fantastisk dag.
Fordi efter alt det her, skal jeg med min far og hans kone med hjem, altså jeg skal syd på :D (Horsens). Det bliver dejligt lige at kunne slappe af med min familie, efter de her res, uger jeg har haft pga. denne koncert.

Og på mandag går det så endnu mere løs.
Men jeg holder stadig lige tingene tæt til mig endnu. Nogen har måske lugtet lunten om hvad der skal ske? Hvis i har, er i da velkomne til at skrive til mig :) Enten på mail eller på face til dem som har mig på face ,)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar