tirsdag, april 24, 2012

Helt fantastiske ting sker!

Ja jeg siger jer. Helt fantastiske ting sker for mig lige for tiden. Opringninger og mails!
Jeg er helt på duppen og super glad.
Desuden er vejret også godt, og i dag har jeg jo nærmest svedt pga. det dejlige solskinsvejr. ELSKER SOLSKIN!!!
Jeg øver stadig en masse, og der er nærmest ikke andet inde på skemaet lige for tiden.

Jeg glæder mig afsindigt meget til weekenden.
Koncert fredag og min far og hans kone kommer! De er fantastiske begge to. De skal tage sig lidt af Oskar, da jeg ikke selv er i stand til det, mens jeg står på scenen. Det er jo klart :)
Men efter festivallen er ved at være slut, så tager jeg med min far og hans kone ned til syden (ja altså horsens hvor min far bor).. Jeg er så ved dem til lørdag, hvor jeg så tager ned til min dejlige mor og lillesøster :)
Jeg skal bare hygge!
Mandag sker der noget HELT vildt, men det er ikke noget jeg har tænkt mig at komme ud med endnu, ikke andet end at jeg glæder mig som en sindsyg. Håber at i kan komme til at glæde jer lige så meget over det. Men nu må vi se :)

Lige nu sidder jeg og venter på at skal til solosang undervisning, så ..
og tiden er ved at være der hvor jeg skal rykke ind, så vi ses nok på et andet tidspunkt søde læsere ;) Og eller de andre der måtte læse med.
- Emilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar