tirsdag, april 03, 2012

Godmorgen blev der sagt.

Her sidder jeg inde i min mors stue.
Oskar stod op for et kvarter siden, og jeg har ikke set ham siden han stod op. For tror i ikke han løb direkte hen til min mors soveværelse, og haps, banke banke på, skrige og hyle, fordi mormor stadig sover. Så hun åbnede sin dør og tog ham med ind.
Så nu ligger de der og putter. Hvor hyggeligt, men nu kan jeg jo ikke sove mere, og der er ingenting at lave, fordi de ligger derinde .. hm. nå.

Men i dag har jeg ikke de vilde planer.
Fik ellers sådan en lyst til at se hvidstens gruppen i går, men det er bare som om der ikke rigtig er nogen at se den med! Årh, hvor er det dog træls når man så gerne har lyst.
Men ellers tænker jeg at jeg vil finde mig nogle sko. Det er lang tid siden jeg har fået fat i nogle nye, og kunne godt bruge nogen, til det lidt pænere brug. Så må ud og lede lidt i dag hvis jeg får tid.

Modsætning til dagen i dag, glæder jeg mig som et lille barn, til dagen i morgen.
For i morgen er det jo onsdag den 4. og jeg skal til ansigts behandling hos en professionel, som min MUTTI har betalt. Tak mor for det :) Glæder mig helt vildt. Må blive fantastisk.

SÅ!
Nu er min mor og lille mand lige kommet ind i stuen.
Åh han ser så sød ud ham Oskar, når han lige er vågnet. :)
Nå, god dag ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar