søndag, april 08, 2012

Ferien, snart forbi!

Årh ja.
Nu er ferien snart forbi, og må indrømme at jeg da en glæder mig til at komme tilbage til hverdagen igen. Lige nu er jeg hos min far (stadig), og må indrømme at jeg ikke rigtig føler, at jeg har noget nået som helst i min ferie her.
Eller jo!
Jeg har noget at slappe af, sove længe, feste, se tv, drikke sodavand og sove lidt ..
Alt sammen nogle ting som jeg ikke rigtig gør i min hverdag. Så det er skønt at man har mærket det er ferie.

I dag skinner solen i Horsens, men selvom den er højt på himlen er jeg ikke helt sikker på om det er varmt derude? Måske jeg skulle finde ud af det, også tage en skøn tur med Oskar?
Ja jeg tænker stadig meget over det.

Oskar og min far tuller rundt og hygger sig.
Nå jeg er ved min far og hans kone, skal jeg nærmest ikke tænke på at passe Oskar, fordi det vil de hellere end gerne. Også derfor jeg har mærket at ferien virkelig har været der.
Hm. Jeg kommer nok til at savne min familie en del, når jeg smutter mod Aalborg igen. Skulle jeg mon overveje at flytte tilbage nedad igen?
Tænker meget over det ..

Men tilbage til min dag her ..
Jeg tror bare jeg vil slappe af. Igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar