lørdag, april 28, 2012

Et undskyld, og en fornemmelse af min weekend

Ja jeg lovede jer i går aftes, at jeg ville vise et fint billede af min kop kage ...
men.
Jeg fik den ikke bagt.

Jeg faldt totalt i søvn under en film i går, en film min far sagde var god, men det var den bare slet ikke! Den var sgu kedelig. Tror det var den danske film sprængfarlig bombe. Min far var helt oppe og køre over at den var i tv. "Den er bare så pisse sjov Emilie, den skal vi se!" ... også sad han ellers og grinte af de forskellige personligheder der er med. Pyh, jeg synes det var en kedelig film.. Og slet ikke sjov.

Men..
Nu har jeg givet jer en undskyld og en forklaring på, hvorfor der ikke kom et billede frem af den kage der. MEN! Jeg har tænkt mig at få den lavet nu her til formiddag (selvom jeg normalt ikke spiser kage om formiddagen). Og så skal jeg nok få et billede ind af den :D
Så, det skal nok komme, lover jeg (og denne gang har jeg tænkt mig at holde det!

Senere i dag, skal jeg til Vejle, ned og besøge min kære mor og lillesøster (er i Horsens hos min far lige nu, min bror ligger og sover på sofaen efter en bytur, glæder mig sådan til han vågner!), men fordi de er ved at få lavet køkken, så skal vi spise ude!!! :D nam nam, lige noget jeg havde lyst til i dag.
Min mor hun skrev en besked hvor der stod: "Vi bliver altså nød til at spise ude i aften Emilie", ja klart! Som om det var vildt ærgeligt hehe

Nå, men min morgen er stille og rolig.
Henriette har taget Oskar, og han har fået morgenmad, og spiser lige nu æble. Min far sidder på hans kontor, han har eget firma, så der er mange ting han skal holde styr på. Min storebror ligger nede i stuen og sover en brændert ud, og jeg sidder her på en bar stol, og slapper af.
Henriette har lige spurgt mig om jeg ville have varm kakao, men har lidt ondt i halsen, hvilket bare ikke må ske lige nu! SKAL BRUGE DEN PÅ MANDAG!! Så hun laver lige en kop the til mig i stedet med lidt honning i. Mh

Det er så dejligt at være hos forældrene, så bliver man rigtig forkælet. SPECIELT når jeg er i Horsens, det er som om jeg ikke ser Oskar sådan rigtig når jeg er her. De tager sig 100% af ham, så jeg plejer bare at sætte en film på, og slappe af med noget the.
Det er dejligt med weekend, har jeg haft brug for efter denne hårdt arbejdende uge.

Men lige nu glæder jeg mig også til at komme ned og hilse på de andre. :)
Dem savner jeg jo også!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar