torsdag, april 19, 2012

En lang dag!

Pyh Oskar hoster ..
og det har været super slemt i dag, så vi har været sengeliggende.
Meget kan man sige om sengeliggende, men jeg synes absolut ikke det er hyggeligt! (kun en lille smule). Men Oskar er bare så træls når han er lidt utilpas, han har generelt bare været super sur på mig i dag, selvom jeg nærmest har gjort ALT hvad der stod i man magt for at prøve og gøre det han bad mig om. Men det er svært når man ikke kan forstå ham, og at han så græder over tingene gør det jo ikke ligefrem nemmere ..

Men udover han har været syg, og dagen har føltes lang pga mange vågne timer (han har næsten ikke sovet), så har vi hygget os.
Sunget, leget med lego, ryddet hans værelse op, rodet det til igen, danset, set lille nørd, spist, drukket, og ikke mindst krammet og kysset! Den lille kærlige dreng :)

Nu er jeg træt. Men har ikke tid til at sove, for jeg skal have ryddet op.
Oskar sover nu og jeg er ret lettet over det.

God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar