mandag, april 30, 2012

En helt fantastisk Københavner tur - slut


Jeg er nu på vej hjem.
Er lige ankommet til Odense, og jeg er super træt!! 
Har ellers fået udrettet en masse i dag.

Valgte at gå til Dronnings tværgade fra Københavns Hovedbanegård, tog turen gennem strøget og der fandt jeg da lige nogle sko jeg bare måtte have! Købte dem også videre hen af strøget. 
Også er jeg jo altid typen der bliver stoppet af alle mulige organisationer, så unicef standsede mig lige. Jeg sagde nej tak, da jeg allerede betaler til Amnesty, som faktisk arbejder sammen med unicef. Så jeg gik pænt videre, ned mod kongens nytorv. 
Jeg ville ind og have sushi og havde fået anbefalet et sted der ligger på Gothersgade (eller er det vej?), så der fik jeg lige en box med fra, også hen til Dronningens Tværgade. 
Jeg får spist og slappet af, møder nye mennesker og tager til det møde jeg nu skulle til.

Det bliver så færdigt, og jeg finder så frem til Nøjsomhedsvej, for at mødes med min fantastiske veninde Moa, der dejligt at spise med hende, og lige forbi hendes fader og få en kop kaf' ;)
Men så skulle jeg også afsted igen, og sidder nu i toget, faktisk ved siden af en jeg mødte til det der møde halløj, super hyggeligt så vi sidder bare og snakker ;)
Det er rimelig vildt når man sidder i toget og yderst, altså i vindue siden, også der kommer et andet tog forbi!
Jeg får et kæmpe chok HVER GANG! 

Jeg har det godt indeni og føler at jeg nok har klaret det her okay, men tør nu ikke håbe for meget, det er en oplevelse, og jeg har nydt hvert et øjeblik af min dag i København!
Det har været så fantastisk! Desværre så jeg slet ikke nogen Joe and Juice caféer, så måtte undvære den månedlige Juice :( øv øv, sådan er det jo. Jeg fik trods alt sushi og andet lækkert café mad :D

Det har forresten også været fantastisk vejr i dag, og jeg føler mig totalt brun! Selvom jeg ikke rigtig er det, men nok nærmere lidt rød i farven, men sådan er det jo når man er uforberedt med hensyn til vejret. 

Men vi ses nok senere ;)
ps. Husk stadig at krydse fingre for mig, også selvom i ikke ved hvad det er i krydser for :D hahaha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar