søndag, april 22, 2012

Det med bolig.

Ja man må vel gerne have lov til at drømme sig til en anden bolig end den man har?
Her er lidt småt, trods pladsen er godt fordelt.
Her er dejlig billigt, men bare træt af der der "kollegie"?
Der sker så mange fede ting herude, og jeg kan ikke være med til noget af det, fordi jeg er lås med et barn. Jeg elsker at være låst med mit barn, men det er alligvel hårdt at alle andre herude hygger sig med fredags bar og kan være med til forskellige events ...
Også savner jeg måske bare lidt mere privat liv?

Men har da kigget lidt på realistiske boligere.
Jeg vil helst ikke bo hos privat lejer, så boligportalen har jeg på sin vis dumpet. Jeg her i stedet kigget på lidt forskellige bolig selvskaber, og har skrevet mig op til bolig hos: Lejerbo og Plus-bolig. Jeg må se hvad der sker.. Ellers er jeg jo også med i AKU og måske jeg bare skulle blive der?
Men AKU, ja så er jeg sikret et kollegie .. igen igen.

Det er svært med bolig.
Og når man flytter skal man også til at finde penge til indskud, og det ved jeg ikke lige om jeg kan :P Ellers må jeg bare begynde at sætte penge af nu.
Ja, lige nu og her!
Det tror jeg da egentlig at jeg vil gøre. Bare sætte 1000,- af i måneden og se hvad der kommer godt ud af det? Måske det kunne blive til et indskud, ellers må man jo ned og snakke med banken (og jeg synes altså ikke altid det lige er det rareste, at komme i banken og låne penge). Det har jeg gjort engang, nemlig sidste gang jeg var alene om indskudet til en lejlighed.

Hm ... Alle de tanker ...
de må have knaget højlydt, for nu er min dreng vågen!

2 kommentarer:

  1. Prøv Alabu, Viva bolig og Ab-him.dk (mener jeg den sidste er, ellers uden stregen)
    Du skal godt nok betale kontingent for et år, men der er er flere boliger at vælge imellem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej super nice! Tak skal du have :D

      Slet