torsdag, april 26, 2012

Der er så mange ting, der er uretfærdige.

Og det er der.
Jeg har det og jeg er tilfreds. Oskar er skøn og mit liv kører fortiden på skinner. Men alt der er folk omkring, som er tæt på mig der oplever svære ting her i livet, det synes jeg er hårdt. Og nogle ting, oplever jeg bare er uretfærdigt. Men jeg ved at når jeg så har brokket mig, og ytret mig om, at jeg synes tingene er uretfærdige, så er det bestemt at det sker sådan.
Vi er ikke selv herre over det der sker.
Selvfølgelig kan vi tage handling, og håbe på det bedste. Men når det bedste ikke sker, så er det meningen, at det skulle gå som det gjorde.

Jeg har ikke lyst til at nogen skal gå igennem de ting, som bare har fyldt en del for tiden, men desværre så sker det bare nogen gange.
Hvor er jeg glad for at alt sker af en grund, og er vi ikke selv styre det hele.

Hvor er jeg glad for mit liv som det er. Jeg har en dejlig sund og rask dreng, og jeg kunne ikke forestille mig at der nogensinde skulle ske ham noget.
Jer der mister et barn tidligt .. eller bare slet ikke når at kende det, i skal ikke føle jer glemt, eller forladt. Alt skal nok blive godt til sidst, og jeg tænker på alle de forældre, der har været udsat for noget som dette. Egentlig er jeg et meget følelses ladet menneske, og det er klart derfor jeg også har brug for at skrive dette ud.

Jeg vil ikke hænge nogen op, så jeg har ikke tænkt mig at nævne hvor tæt på mig dette er, eller hvor lang væk fra mig dette er. Jeg vil heller ikke komme med præcis info, og det håber jeg folk respektere.
Jeg ber for jer. Alle dem som har det svært!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar