fredag, april 20, 2012

DEN HOSTE!

Ja Oskar er egentlig frsik, men han hoster bare rigtig meget.
Jeg skal have øvet med Jam B senere, så jeg må prøve at tage ham med, også håber jeg det hele går.
Natten er ellers gået super fin, og han er ikke stået op endnu, så han får da sovet ud kan man sige.

Jeg kan ikke rigtig finde mit mastercard, så må lige se om der er nogle super mennesker fra Jam B som måske kan låne mig en skilling eller to, så jeg kan købe noget til Oskar og spise, når vi engang er på skolen.
Det er egentlig masse og tid af tage af, da vi først spiller ved 12 tiden .. SÅ jeg ligger altså og daser indtil bette står op. Burde egentlig få mig et bad, nu når morgen tiden er der til det. Men, er lige doven. Det bliver man af at gå hjemme med sit barn :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar