mandag, april 16, 2012

Bededagsferien.


Ja jeg drømmer mig lang væk til den kommende bededags ferie.
Jeg glæder mig utrolig meget, jeg skal selvfølgelig have varme hveder torsdag aften, også på corners bagefter og synge lidt :D
Derefter er der fredag, så er jeg børnefri til lørdag middag.. så jeg skal om fredagen ind og se min lillesøster spiller "kærlighed ved første hik" på Vejle Amatør scene :) BLIVER SÅ FEDT!
Også blev det lørdag .. der skal jeg spise bededags aftensmad hos en veninde, og der er sådan lidt forskelligt hun skal kokkerere, deriblandt SUSHI!!!!!! :D
Jeg savler allerede .. Søndag hjem i gen til Aalborg.

I dag har ellers været en fantastisk dag.
Oskar har været med i øveren, og jeg er igen blevet kontaktet af 2 piger, som er i gang med et skole projekt om, gravide teenagere.
Det er nu anden gang at to piger finder frem til mig, og spørge om de må stille spørgsmål, og jo, jeg medvirker da gerne :)

God aften <3
Ps. Tillykke med dagen Margrethe og tak for solskins vejret ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar