tirsdag, marts 27, 2012

Uge 13 ..

Mandag:
aflevere Oskar før jeg skal møde i skole kl. 10.10
- alm timer til kl. 13.45, også skoleband fra 14.00 til 17.10
Hente Oskar (som allerede har spist.) gøre ham klar til natten, putte ham og spise alene.

Tirsdag:
aflevere Oskar før jeg skal møde i skole kl. 08.15
- 2 første moduler går med felt arbejde og lektier sammen med Anja og Sahar.
Så Religion og Musik, hvor vi skal øve eksamen sammenspil, også til solo sang bagefter ..
de to sange der skal gennem øves i dag er:
http://www.youtube.com/watch?v=KbVHbEGerRA - i need a dollar, aloe blacc
http://www.youtube.com/watch?v=FmQBshQ11uo - can't give up now, mary mary

Onsdag:
aflevere Oskar før jeg skal møde i skole kl. 08.15
- alm timer fra start til slut kl. 13.45, så kan jeg vælge at gå til eksamens forberedelse, men jeg vælger det fra.
Spise hos Anika, også til lovsangs øvning helt om aftenen.

Torsdag:
aflevere Oskar før jeg skal møde i skole kl. 08.15
skole til kl. 15.30, skynder mig afsted og hente Oskar, skynde mig ned i mod Huset i Aalborg og holde lydprøve sammen med Oskar, også bliver han hentet der af min veninde, som skal passe ham, da jeg skal spille fra kl. 19.30 til ubestemt ..

Fredag:
Igen ..
aflevere Oskar før jeg skal møde i skole kl. 8.15
- alm timer til 13.45, også kommer min fantastiske mor :)
Vi skal til bedste forældre dag i Oskars vuggestue, også skal jeg hjem til min mor hele næste uge, fordi jeg har påskeferie :D JUBI!!

Lørdag:
afslapning ..

Søndag:
Oskar skal ned til sin far og jeg skal hjælpe en veninde med at flytte :)

GOD UGE TIL ALLE
<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar