mandag, marts 12, 2012

Terminsprøve Dansk skriftlig.

Har egentlig tit tænkt over, hvorfor er der kun skriftlige terminsprøve?
Nå, videre i programmet.

Kære blog, i dag skal jeg til termins prøve.
Har fået sovet godt ud, og pakkede det meste i tasken i går.
Dog mangler jeg:
Energi drikke
Frugt
Slik
.. OG alm. mad :)

Det er så typisk mig. Jeg husker alt det andet, men glemmer rigtig tit det, som egentlig skal kunne holde mig i gang?
Nå men terminsprøven starter her kl. 9, og man må sidde der til kl. 15
Jeg regner ikke med at sidder der i al den tid, men nu må vi se.
det kommer jo nok an på hvor svære oplægende er.

Noget andet er at jeg skal skrive i hånden ..
har ingen printer, og jeg fik af vide fredag at jeg selv skulle stå for den del. How should I know?
Sådan var det da ikke det andet sted jeg var?
Nå skidt pyt. Jeg skriver heller ikke særlig grimt, så det skal da nok gå :)

Blyanterne er spidset, og jeg vil til terminsprøve ;)
God manda morgen til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar