fredag, marts 16, 2012

Shop Amok!

Kære blog.. og læsere ikke at forglemme.
Her sidder jeg RIGTIG sent og skriver indlæg, simpelthen fordi jeg ikke har fundet tiden her til aften.
(har travlt med en ny flet taske, og skulle lige se noget twilight, jep jeg er nederen!)

Men i dag har været fantastisk.
Først så skulle jeg have timer til kl. halv 4, hvilket er utrolig træls og specielt sidst på ugen. Men hvad sker der? De sidste tre moduler bliver aflyst. Det betyder, kære venner, at jeg mødte 8.15 og fri 9.50 igen! Hvad sker der for det!
Nå men super fedt var det.

Så 2 piger fra klassen sætter sig nu for en mission..
Siden jeg har fået Oskar, køber jeg hellere tøj til ham, end til mig selv - så Sahar og Anja, sagde at vi skulle i Friis, shoppingcenter i Aalborg midtby. Så jeg måtte pænt følge med.
Så kommer det .. ingen pengebrug på Oskar, kun dig selv. Damn.. Men det var nu lækkert at forkæle sig selv, og jeg ved jo at Oskar ikke mangler noget, så ikke nogen dårlig samvittighed der...

Nå, jeg købte lidt ting :)
Se nu bare her ...

Brille etui, pastil blå farve, fra Monki - der kan sætte kæde i. 80 kroner

Sølv-glimte top fra Pieces.. på tilbud nu til 50 kroner

Gul top (ikke skrig gul!) også fra pieces, 199.95 kroner q;

Totalt lækre mærkelig mønstret slaske bukser fra Monki, 200 kroner

Udover tøj og det lille brille etui, fandt jeg selvfølgelig også lige lidt smykker som jeg ikke lige kunne undvære, alle fra Gina tricot :D

En firben-kæde i guld, 79.95 kroner - Trekantede guld øreringe med graveret mønster, 59.95 kroner

En 6-pack enkelte øreringe 79.95 kroner - En sølv kors-kæde 59.95 kroner (min gamle er væk, så lækkert lige at finde en ny!)

Efter den fantastiske shopping tur, skulle vi da lige ned og have en juice.
Men gider ikke lige ligge et billede ind af vores Juices, da jeg er sikker på i udemærket godt ved hvordan sådan en ser ud :D
Eller kan i finde den under taget' billeder, der er det et billede eller to et sted :)

Godnat piger
og sov nu helt fantastisk godt!
Vi ses i morgen og jeg håber i havde en fantastisk dag!

Ps. Jeg glemte helt at fortælle at min lille dreng er så fantastisk og at jeg glæder mig MEGET til weekenden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar