søndag, marts 18, 2012

På "landet" ..

Tjo, landet og landet - det kan diskuteres.
Vi har været i Svenstrup ;)

Jeps, men første tur til Svenstrup gik hjem til veninder Anja, for at spise og hygge! Og det var hyggeligt. Super lækkert mad hendes far havde sat op. Nam!
Oskar hyggede sig gevaldigt, for hvis der var nogen der gad at lege, så var det da Anjas mor! Hun var så vildt med supermand her, så jeg kunne egentlig bare have smuttet, også ville jeg vide han var i gode hænder.

Jeg fik klappet en hest.
Og Oskar fandt ud af at heste er MEGET større end når man ser dem fra folden af :D

Noget helt andet er at jeg er ca. 160 (hvilket er lavt!)
Men hjemme hos Anja, føler man sig virkelig høj, da den højeste i hendes familie er faren, som er næsten ligeså høj som mig, små centimeter fra eller til!
Totalt cool.

Nå. Men det var bare et lille søndags indlæg herfra.
God aften og sov godt ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar