mandag, marts 12, 2012

mit HAD til skriftelig eksamen i Dansk!

Jeg er totalt i chok!
Først og fremmest vil jeg lige fortælle at skriftlige eksamener ALDRIG har skræmt mig så meget som de gør nu!
Denne her terminsprøve har bare skræmt mig fra vid og sans.
JEG VIL IKKE OP PÅ SAMME MÅDE TIL SOMMER!!

Alt starter normalt.
Jeg møder ind 25 min før prøve start, god tid! Og specielt fordi jeg slet ikke skal stile noget op, da jeg jo skriver i hånden. Men helt ærlig, for det første møder de sidste op fem over 9!!! Eksamen skulle starte kl. 9 - super provokerende når man selv er i så god tid.
For det andet, så efter uddeling af første bilag, får vi 2.HF af vide at vi skal ud af salen!?
WHAT! Hvad sker der lige her?
Så bliver vi opdelt i grupper, og skal nu sidde i gruppe!? HVORNÅR ER SKRIFTLIGE PRØVER BLEVET TIL GRUPPE AGTIG EKSAMEN! Jeg er hidsig :)

Folk kan jo ikke koncentrere sig i disse gruppe, og hvorfor i al verden har vi intet fået af vide om denne nye eksamensstil? Det er da bare super irriterende, og bringer bare mit pis i kog.
Folk i grupperne larmer og læser højt, og ingen kan koncentrere sig. Folk snakker om alt muligt andet end det vi egentlig skal snakke om..
Og her skal vi sidde fra 9 til halv 11!
Jeg spilder jo min tid! Lad mig nu bare komme i gang med at skrive..
og ikke nok med at vi skal sidde og spilde tiden, det oplæg vi har fået med os, er ikke engang det der skal holde kernen i vores stil! Argh. Jeg går snart amok.
(det er godt jeg kan brokke mig herinde!)

Endelig, kl. er nu halv 11 og vi kan endelig komme i gang .. tak for det!

Borset fra denne ualmindelige dårlige oplevelse af en skriftlig eksamen, glæder jeg mig meget til at spille med bandet her kl. halv 4.. Det har jeg brug for! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar