lørdag, marts 17, 2012

Kære blog ...

Ja kære blog.
Jeg er godt nok et kedeligt menneske ..

Tænk sig
At jeg bare sidder her på blogger og blogger om alt muligt, som måske ikke engang interessere folk.
Ej, se nu her! Oskar er begyndt at sige mere og mere .. Eller .. se mig synge, tralalalalal jeg er så god! .. eller .. jeg har købt dette i dag .. spændende ..
Men selvom at det måske ikke interessere jeg, eller i synes jeg skriver om mange underlige ting, så må nogen mennesker da også finde det lidt hyggeligt.
Og selvom det lyder som et kedeligt liv, så ELSKER jeg at sidde med min computer og blogge.
Og jeg elsker at debatere på Ungmor, og jeg elsker at stene på min facebook..

Noget helt andet er, at jeg laver jo faktisk også SÅ MANGE andre ting.
Jeg ses med venner, veninder .. Jeg laver forskellige krative ting .. Jeg bager nogengange knækbrød .. Jeg fester (næsten aldrig, men de er der!) .. Jeg fletter tasker .. Jeg er aktiv spejder .. og en hel masse andre ting, som gør mit liv så ubeskriveligt fantastisk.

Det var bare lige det jeg ville skrive for i dag.
Også ønsker jeg jer alle sammen en fantastisk forsat god weekend!
og fortælle jer at mit liv er fantastisk :)

tak. <3

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker din blog. :D især billeder af glade Oskar i sit smarte tøj, genbrugsfund, lækker mad du laver og dine smukke sange og dejlige hjemmelavede tasker. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tak! :P hehe
      jeg kommer forresten snart til Vejle igen :)
      fra fredag den 30 ..

      Slet