lørdag, marts 31, 2012

En enkelt øl!

Åh hvor er det dog fantastisk at være i Vejle hos familien.
Skønt at se min mor og min fantastiske lillesøster.

Nå, men jeg var i går aftes i nede på den lokale pub sammen med min fantastiske veninde Ayoe! Hun er simpelthen så fantastisk og bare så sød! Fantastiske Ayoe :).
Men ja, vi havde aftalt at vi lige skulle ned og have en enkelt øl eller to, men en enkelt øl eller to, blev til MANGE! :D Men sikke hyggeligt vi havde det, og sikke mange af de gamle venner der kom forbi. Altså den pub der er jo bare STEDET, hvor alle mine gamle bekendtskaber fra Vejle kommer. Så hyggeligt det var, og sådan en fantastisk aften jeg havde. Skønt! :)

Nå, men dagen i dag byder mig at min mor og jeg skal se et eller andet bryllups løb halløj ..
Altså det er her kl. 12 nede i gågaden, så er der sådan noget med at nogle kommende brudepar, skal møde op til et løb, hvor de kan vinde en stor sum penge til deres bryllup.
Det foregår sådan at brudgommen skal have bruden på ryggen også skal de løbe om kap.
Tricket er så, at dette skal foregå i brudekjole og hele moletjavsen :D
Årh det skal nok blive sjovt at se på, og sikkert også pænt ..
må lige se om jeg kan få taget nogle billeder af det.

Men ellers må i have en FANTASTISK DAG!
Venlig Hilsen Emilie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar