tirsdag, marts 13, 2012

Den berømte HF-eksamen

Ja, jeg glæder mig godt nok til at blive færdig med min HF..
og når jeg så sidder her og kigger på mit skeme, og den siger:

27. Juni - sidste mundtlige prøver (huen kommer på!)
28. Juni - fest og studenterkørsel
29. Juni - Dimission :D

.. så begynder jeg og glæde mig ENDNU mere.
Og det er da klart at jeg er begyndt at tænke på tøjet. Hehe, jeg kan jo godt lide tøj, ingen tivl der.
Nogen synes nok jeg har en TOTALT underlig tøjstil, og den kan til tider være meget underlig, og tit anderledes fra dag til dag.
Men desværre jeg ikke den berømte model, som bare kan passe alt tøj lige godt..
Men hvis jeg var, ville det være lækkert :)

Jeg har tænkt mig at finde 3 sæt, et til hver dag - og derudover har jeg også tænkt mig at tage mig sammen, til at tabe mig lidt. Håber i hepper derude alle sammen :D
JEG SKAL TAGE MIG SAMMEN!
Mere træning and ONLY nupo fra NU AF ...

Så her er der noget tøj jeg har kigget på.
HF huen er jo blå, så derfor tænker jeg nærmest kun i hvide og blå farver ..

Tøjet til den 27. Juni, dagen hvor huen kommer på ..
Hvis det skulle blive koldere end regnet, kunne man jo tage et par nylon strømpebukser på.



Tøjet til den 28. Juni - dagen hvor der er studenterkørsel og fest!
(skifter nok til gårdagen kjole og sko, når festen begynder sin start - synes bare det skal være en smule praktisk når man skal ud og kører i lastbil.



Tøjet til den 29. Juni, dagen hvor dimissionen skal være!
Må indrømme at denne dag må tøjet gerne være en smule specielt, derfor denne jumpsuit, også uden de sorte sko, men i stedet denne flotte hvis stilet..

MEN MEN MEN
dette er jo bare drømme, nu må vi se hvad det bliver til ;)

Alle billederne er fra www.nelly.com og tøj og sko kan selvfølgelig bestilles hjem fra deres hjemmeside af. 

4 kommentarer:

  1. Man plejer jo at sige at tøjet skal være hvidt til dimissionen :) Var i hvert fald størstedelen af skolen, da jeg blev student fra HF i 2009 :P

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe ja det ved jeg, men det er som om at det er raslet lidt af her på de seneste år ;)
      Hvilket jeg synes er ret okay :) Træls at være bundet af én bestemt farve.

      Slet
  2. Synes også mere det kunne være sjovt, hvis man havde tøj på der havde samme farve som båndet på huen, især fordi der jo er tre blå huer :P

    SvarSlet
  3. Ja, klart! Også det jeg er ude efter med hensyn til de der sko der :D

    SvarSlet