fredag, marts 02, 2012

Bøf på Jensens!

Kære blog ..
igår var Oskar og jeg med min veninde Anja på Jensens bøfhus.
Og ja jeg ved det godt, det lyder som om at Oskar og jeg lever det gode liv - og jo, jeg indrømmer da, at jeg sørger for at Oskar og jeg ikke mangler noget :)

Men altså.
det var lang tid siden jeg havde fået en dejlig rød bøf, så det skulle jeg have
Oskar kørte på frikadeller og pomes. Anja tog en fitness kylling :D
Maden kommer, vi starter med en blandingskurv af lækre ting, kylling, noget med ost og noget med stærk! Lige mig :)
Nu kommer hovede retten, og man tænker bare .. mmh jeg er sulten! Glæder mig til min røde bøf ...
øvøv. TOTALT!! Gennemstegt.
Sender ud og ber om en ny ..




Jeg venter ..
.. og jeg venter - det tager 20 min! (eller noget i den stil)
Før jeg får min nye bøf, men til gengæld er den super lækker rød.

Vi spiser op og går så ind og leger i legerummet. Mest for Oskars skyld, men bestemt også for vores egen skyld (ment i den forstand at vi kan slå maver, ved at bruge noget krudt med ham derinde!
Så finder vi tilbage til bordet, som bestemt ikke er blevet ryddet..
Nå, men vi sætter os bare og tænker at de nu flytter det når vi sidder der. Men vi sidder i et kvarter og der sker ingenting!?
Så må jeg jo træde til igen, og bede dem om at rydde, så vi kan få is.

Og de ryder, og vi får lavet is..
Så altså, alt i alt en god aften med lækker mad, men super trælse tjenere!



2 kommentarer:

  1. Hey
    Kan give dig så meget ret i at tjenerne er trælse. Det er endda meget være i sommer sæsonen.
    Engang da jeg var der ude med min mor, var hun nødt til at kaste med papirflyvere efter folk, før vi kunne få regningen.
    // Silje

    Ps. Oskar er da bare super duper sød. Hvor gammel er han ved at være?, for han slet ikke småbørns agtig ud på samme måde som min lillesøster (hun er 2 1/2, næsten ,3)

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe Jeg gad godt se din mor sende papirs flyvere afsted efter de tjenere :P hehe

      Jamen mange tak Silje, Oskar er faktisk yngre end din lillesøster..
      Han er nemlig kun halvandet år gammel :)

      Slet