onsdag, februar 22, 2012

Trænger til at rejse

Ja, jeg trænger virkelig til at komme afsted på ferie.. ud at rejse.
Bare helt for mig selv, uden Oskar.
Og det er jo ikke fordi jeg ikke gider min søn, jeg er bare alene mor, som er ærlig - jeg trænger til at være alene. Og gerne på en ferie til udlandet.

Der er også et helt bestemt sted jeg gerne vil hen, et land som jeg har en eller anden forkærlighed til.
Det er meget underligt.
Det er ikke et varmt land
men nærmere bare et totalt flot land.
Søde mennesker, en super dejlig natur, skøn mad, dejlig kultur og fantastisk sprog.
JEG VIL TIL FÆRØERNE!!!
Hvis jeg rejser til færøerne i sommerferien, kommer det til at koste mig ca. 2500 frem og tilbage med færgen.
http://www.smyrilline.dk/Priser/2012/Færøerne/Skibsrejsepriser.aspx

Men selvfølgelig gider jeg ikke rejse, bare for at rejse.
Tja, kender mange der bor deroppe, så overvejer at finde på noget med at besøge en af dem. Men nu skal de jo lige være med på den. Der er en bestemt fyr, som jeg faktisk rigtig gerne vil besøge hehe
Men han skal jo arbejde om dagen? Så overvejer også  at finde en veninde som måske kunne tage med.

Men ih åh! Hvor skal Oskar være?
Jo, min mor har tilbudt at tage ham en hel uge :) Og måske skifte lidt med min far.
Altså at de har ham en halv uge ad gange hver.
Så, lige nu overvejer jeg det stærkt!

Nå, men Oskar og jeg skal ses med Oskars far L i dag og Oskar bror L i dag :D hehe
jeg tænker lidt at vi igen tager ud til rådyrene eller vi evt. tager ud på Vejles børne bibliotek.

God dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar