lørdag, februar 04, 2012

tid til DIY ..

Ja, kære dagbog ...

Jeg har lavet totale kup i går.
Altså
Jeg skulle alligevel ind til byen, og da jeg i weekenden har bolig indretning på listen over gøre mål, måtte jeg nu IGEN lige ind i søstrene grene og genbrugen for lige at kigge en ekstra gang.
Og jeg fandt lidt forskelligt …

I genbrugen:
2 pølse puder med dejligt silke stof i stribet mønster. – 25kroner
Salt og peber kværn (godt ikke som et sæt, men det har jeg tænkt mig at bruge det som alligevel). – 40kroner
Et gammelt node stativ! – 20kroner
Også lidt forskelligt tøj, men det er jo ikke til boligen, men der kom jeg af med 100 kroner for 4 ting

Søstrene grene:
3 ruller gave papir – 6kroner pr. Stk.
2 ruller med sort bånd – 5kroner pr. Stk.
2 gamle træ kasser (regner med en DIY mini reol) – 5,50kroner pr. Stk.

Deres nye pladser i hjemme, kan i få af se når hele hytten er færdig ;)
Det kribler helt i mine fingre for at skulle igang!

Og det hele sluttede jeg af med en Juice på den berømte (og før nævnte) Joe and the Juice.
Og det blev kun til en juice, for må jeg ikke spise når jeg er på nupo.. :)
Men alt i alt er jeg faktisk UTROLIG glad for mine køb.



Btw. Så var jeg også lige inde i føtex et smut, fordi jeg skulle have fat i nogle elastikker til håret, og hvad ser jeg!!
En ny smag af de færdig lavede nupo brikker, og fordi det er med ny smag, koster den kun 15 kroner!!
Smagen byder på appelsin og mango i ét. Har ikke fået smagt på den endnu, men kunne ikke forestille mig andet endt at det må være godt. Så jer andre som er på nupo kur, skynd jer afsted!! :)

GOD WEEKEND!!
btw. Oskar ligger stadig og snorker hehe .. sovetryne!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar