mandag, februar 13, 2012

Sangerinde søger band ..

Er titlen som jeg har slået op, utrolig mange steder her på det sidste..
Fordi, jeg slutter jo min HF her til sommer, også stoppe musikken også for en tid, så hvad så?
Kan jeg undvære den?
ABSOLUT IKKE. Jeg vil ikke nøjes med hjemme spil med mig selv.

Jeg går op i mit sang, og jeg vil simpelthen så gerne have det til at virke, men det er svært når man ikke rigtig kender nogle mennesker her i Aalborg.
Hvorfor flyttede jeg også?
Men sådan er det jo og jeg vil faktisk virkelig gerne have det sociale op og kører her i Aalborg, men det er nu lidt svært, når man ikke rigtig har tid til at lave noget med nogen. Årh ha.

Sikke noget brok jeg kommer med.
Men ja, som sagt så søger sangerinde band, gerne soul!
Det er nemlig så super fedt. Jeg er så træt af at det hele måske snart stopper (altså musikken), fordi jeg kan ikke undvære det i mit liv.
Og det har sidde hjemme og bare synge og plimre på sin guitar, kan godt blive kedeligt i længden.
Øv altså.

:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar