tirsdag, februar 07, 2012

Oskars Værelse.

Ja sikker et rod det er i lige nu! Vil skåne jer for billeder til det er helt færdigt!
Men det er noget bøvl jeg er gået i gang med når nu Oskar er vågen :D
Det er jo slet ikke til.

Han roder og roder og roder ..
selvom han tror han hjælper. Legetøj ligger ud over det hele og jeg er ved at blive sindsyg over at han hele tiden går i vejen! Jeg går snart amok altså.
Her går man og gør noget godt for ens søn, også sænker han bare en i processen :D hehe

Men det skal nok blive pænt.
Det er jeg sikker på.

Men her er værelset fra før..
Det blev altså kun til ef billede, da værelset kun var pænt fra den vinkel. Har brugt et trekantet skrivebord som puslested i lang tid, fordi jeg simpelthen ikke har fået taget mig sammen til at samle det rigtige, før nu.
Derfor intet billede fra pusle siden :D


Men så har jeg jo taget mig sammen nu..
og det har taget tid, og brugt blod, sved og tårer, bogstavelig talt! Billeder følger ...


Rummet her er i alt 11,3 m2
Men som i nok kan fornemme og se, har jeg hængt et forhæng op, som tager 1 femte del af rummet, og der bagved har vi fælles garderober.

I skal nok få den af se engang når den er rydet op :D
lige nu er den vokset en del, men det er vasketøj den er vokset med her på det sidste
men billeder af den skal nok komme.







Her er billedet så af min lille finger som jeg klemte i mellem nogle træ plader, da jeg skulle samle hans puslebord! 
AV FOR DEN DA!!!
Jeg kom til at fælde en lille tårer.. Ved godt min billede kvalitet ikke er den bedste, skyldtes det er på mobilen.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar