torsdag, februar 02, 2012

Nupo vægttab!

Kære dagbog..
I dag er det første dag med Nupo kuren, og jeg sidder her med min morgen shake.
Det skal nok blive spændende og se hvordan det hele det bliver!

Her til morgen drikker jeg jordbær, og jeg må indrømme at jeg er en smule skuffet over den, men hvad kan man forvente af en omgang pulver og vand?
Men dette er den 1., så der er 5 mere der skal ned i løbet af dagen.

I dag har jeg så også valgt at jeg skal lave en times træning med en af mine 3 forskellige redskaber.
Hvor jeg kan vælge:
Hulahopringen (fitness udgaven)
Shippetov m. tæller
Stepmaskine ...

Men port held go lykke til min nye livsstil, og super god dag til jer alle sammen :)

2 kommentarer:

  1. Jeg vil bare lige give et tip til de shakes. Brug iskoldt vand fra køleskabet til at blande pulveret op med og slug så shaken i 3-4 mundfulde uden at trække vejret.

    Desuden bliver den mere lækker, hvis du lader den stå opblandet i køleskabet lidt tid :) Held og lykke med vægttabet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak for tippet, det med de skulle være forholdvis kolde, fandt man hurtigt ud af, de er ikke så lækre lunkne :D

      Slet