onsdag, februar 22, 2012

New Hair-cut!

I dag ja, nu skal i høre ..
I dag har jeg lavet noget totalt spontant, fordi der bare skulle ske noget!

Oskar har været sammen med sin far i dag, og derfor har jeg haft mulighed for at lave noget andet og vildt i dag. Så jeg startede ud med at slå dette op på min facebook:
jeg har sådan lyst til at der skal ske noget nyt! Hm. F.eks. med mit hår, nogen fra vejle som har lyst til at klippe en masse hår af :)?

Så der var jo en masse der svarede, men det var Amalie der fik æren af at tilbringe en dag med mig, og klippe mit hår :)
Vi startede ud med lidt brunch hjemme hos hende, også gik vi rundt i byen, fik en chokolade med cuba karamel, det kan prøves på Café Conrads i Vejle (dumt at spise chokolade muffins til, det bliver for klamt!)


Og det var lige et skønt billede af os på Conrads..

Efter denne chokolade bumbe omgang, gik vi ned og hentede William, som er Amalies fantastiske lille dreng, som lige er knap en måned ældre end Oskar.

Også gik det løs ..
Lokkerne røg! 
og her er resultatet af Amalies klipning :)



Så TAK FOR EN FANTASTISK DAG! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar