fredag, februar 03, 2012

Musik analyse!

jag god formiddag alle sammen -
(JEG HOLDER NUPO KUREN), men noget helt andet er, at jeg havde en dejlig morgen i dag.

Lille opdate, fra min farmors tilstand..
Hun er nu blevet flyttet tilbage til Horsens sygehus, men hun er meget ustabil.
Hun snakker ikke, og er total lam i højre side. Ny melding er at hun nok IKKE kan træne det op igen, da hun er så gammel.
Det optimale (hvis hun overlever det her) ville være kørestol i på et plejehjem. Desværre..

Og nu tilbage til musik analysen ....
Ja jeg har holdt musikanalyse oplæg i dag, sammen med en veninde.
Jeg har musik på b niveau, og vi har enmet, klassisk film musik, og vi havde et stykke fra fantasia af Disney. Men de fleste kender jo nok fantasia fra 2000, men vi brugte altså den fra 1940.
her er lige et link til det stykke som vi analyserede..
http://www.youtube.com/watch?v=izS-6BqS3p8 - Jeg morer mig meget med dette klip :)
Men det gik rigtig godt .. ingen karakter for det, da det bare var hygge prøve (og det jo er HF jeg går på)..
Men godt var det.

Senere i dag skal jeg ordne de sidste ting med min eks kæreste, så jeg kan få den forpulede nøgle af ham!!!

God dag ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar