torsdag, februar 02, 2012

Kære farmor ..

Ja..
dette indslag går lige direkte til min farmor, som i går blev fik først to blodpropper i den ene arm, også indlagt på Horsens sygehus.
Senere fik hun en i hjernen også, og blev så flyttet til Skejby.

Årh min kære farmor, jeg ved jo godt at hun er gammel, brugt og slidt. Men det gør ondt på mig at jeg nok skal til at indse, at det snart er hendes tur, til et bedre liv.
Hun er nu blevet lam i den ene side, og hendes hjerne fungerer ikke ordenligt.
Jeg ville så gerne være ved hende nu, men det at jeg bor i Aalborg og vejret er som det er (og jeg ikke har ferie), kan jeg kun være hos hende i tankerne..

Selvom jeg ved hun skal til at afsted og jeg ved det nok er det bedste for hende, så har jeg et lille håb om, at hun lige holder sig levende til jeg har ferie i Uge 8.
For jeg ville være så ked af det hvis det hele var slut for hende, når jeg ikke engang har fået sagt ordenligt farvel.
Håber jeg når det og at hvis jeg ikke gør, at jeg så kan snakke til hende i tankerne

- Emilie ..

2 kommentarer:

  1. Åh sikke da noget med din farmor.... Det gør mig ondt!

    SvarSlet
    Svar
    1. mange tak. Jeg er nok mere ked af det indeni end udenpå. Så ingen tårer endnu

      Slet