onsdag, februar 29, 2012

Jeg drømmer ...

Ja generelt drømmer jeg utrolig meget for tiden..
Nogen gange forfærdelige drømme, men utrolig sjove!!
Jeg drømte både igår nat og i nat ..

Natten til den 28. Februar 2012:
Jeg drømmer at min veninde Anja skulle køre mig til spejder i hendes bil. Fantastisk at hun gad køre mig! Men vi køre så ned et sted hvor vi sidder fast. Altså ikke sidder fast i noget mudder, men ned af en slags bakke også kommer der bare en mur? Og man kan ikke vende, fordi væggene omkring er som en labyrint! 
Så Anja går ud og brokker sig (Anja brokker sig generelt bare tit hehe), men jeg går ud, og så stærk som jeg er skubber jeg selvfølgelig selv bilen op igen :).
Da vi kommer op er det nat, totalt mørkt i min drøm, som om vi bare er i et sort rum, men stadig udendørs. Og nu er min veninde Sahar også med ..
Anja og Sahar løber rundt ude på vejen, og jeg råber til dem at de skal slappe lidt af og passe på, fordi når det er så mørkt kan bilenerne ikke se dem! (i drømmen er der ikke lygter på bilerne)
Men PLUDSELIG bliver Sahar kørt over! Men hendes krop ligger der ikke efter hun er blevet kørt over? Meget underligt. Det eneste der er tilbage af hende, er en lille klump som Anja står med i hånden. Man kan ikke rigtig så hvad denne klump er, men det er i hvert fald noget af hende.
Hverken Anja og jeg græder eller reagere rigtigt på det. 
Og SLUT! drømmen ender ..


Natten til den 29. Februar 2012:
Jeg drømmer at vi sidder i klassen (og her på skolen har vi fået mini bærbar computere af skolen), men hele min klasse (i drømmen) havde ødelagt deres.
Så jeg drømmer at vi alle sammen får en iPad af skolen :)
And the end!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar