fredag, februar 24, 2012

Homoforbi og Homo?

Ja kære blog (tilbage til det gode gamle kære ..)
Jeg har de sidste to torsdage, været i Vejle og synge karaoke med de andre lokale karaoke mennesker.
Og der hvor jeg kommer, har vi en dybt Lesbisk pige, som kommer lokalt og en fyr der er dybt bøsse.
Super søde mennesker, og dette er ikke et indlæg for at støde nogen absolut ikke.

Men jeg synes bare det var så sjovt, denne lille episode, som i nu får med.
Der var en ny fyr på den lokale pub, som kom hen og snakkede med mine veninder og jeg, super flink fyr at snakke med og super velopdragen.
Senere kommer de 2 homoer forbi for at snakke, og efter de så er gået igen, skal ham gutten H, lige høre om de var homoseksuelle - hvor jeg så måtte svare ja.
Så kunne jeg godt mærke at han blev sådan lidt ubekvem ved det.
Så spørger gutten lige ud, om han har homoforbi ..

han kigger underligt på mig, og spørger om noget, der resultere i at han tror at ...
HOMOFORBI BETYDER AT MAN ER HOMO!?
:D

Der kunne jeg altså ikke lade værre med at smile lidt mere end normalt.
Den var nu altså god..
Og den stakkels lille fyr blev helt genert og flov :)

Så et lille sødt indslag herfra - god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar