søndag, februar 05, 2012

Flaskepant

Ja kære blog..
det er jo søndag i dag, som jeg tit bruger på kirken - i hvert fald om formiddagen, og i dag var heller ingen undtagelse. Men vil ikke sidde og fortælle en masse om det, da det nok ikke er det de fleste interesserer sig for.
Men..

Noget helt andet er at vi har haft en fantastisk søndag (udover jeg er gået lidt i stå med det der bolig, da jeg har hygget med Oskar i steder)..
Vi har været oppe med flasker - og da jeg ikke så tit drikker sodavand, øl eller hvad der nu måtte være der, så samler jeg altid op, og jeg fik 20,50 kroner ud af det i dag, jubi!

Udover en fuldkommen skøn dag, så er jeg en smule trist stadig med hensyn til min farmor.
Hun er stadig meget ustabil, så det er ikke blevet bedre.
Men sådan er det jo at blive gammel, det er i hvert fald det jeg trøster mig med.

Men nu vil jeg lave noget mad til bette :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar