tirsdag, februar 07, 2012

En syg mand!

Ja min mand Oskar (den eneste mand jeg lige har i mit liv), er dårlig mave syg i dag :/
DET RENDER UD!!

Så vi sidder nu hjemme og ser disneys bambi via youtube.. haha yes!
Men noget helt andet er, at når han er syg keder jeg mig sgu lidt - så derfor har jeg været forholdsvis fornuftig og ringet til kommunen og fået nogle ting på plads, sådan da..
For da jeg er den lidt mere gammeldags type, så vil jeg gerne ned forbi og ordne tingene hehe
Så jeg skal lige ned forbi dem og ordne det sidste :)

Så nu skal det hele nok komme i orden fra deres side af ..
også skulle SU nok også komme sig godt til igen.
Det er ikke sådan at blive single hehe
(selvom det nu godt nok er ved at være lang tid siden det skete, jeg er bare langsom, og har ikke så meget tid)

Nå men god dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar