onsdag, februar 08, 2012

En ordentlig omgang!

Ja vi er stadig syge...
nu også jeg, med krillen i halsen, og snottet sætter sig bare fast. øv altså!
Sikke en omgang vi skal igennem.
Hader virkelig at være syg, synes bestemt ikke det er sjovt.

Nå, men jeg har bestemt tænkt mig at Oskar og jeg skal nå et nyt rum i dag. Nemlig køkken/spisestuen.
men nu må vi se hvor medarbejdende Oskar er.
I går synes han jo at han var så god til at hjælpe, men han sænker jo egentlig mit job, i hvert fald et par timer eller mere ... :)
Men hvad, han er jo så sød når han går i gang.

Jeg håber det bliver bedre senere med sygdommen, da jeg faktisk skal til sang i dag..
Eller det er egentlig ikke min officielle øve dag, men jeg skal synge til barnedåb i kirken på søndag, så vi skal øve her i aften.
Så håber bare det hele spiller, så vi kan komme afsted.

God dag!
ps. skal nok opdatere senere hvis jeg når at lave om :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar