mandag, februar 27, 2012

Cappuccino, Coppaccino?

Hehe bare et lille sjovt indlæg herfra.
På kantinen i her på Aalborghus Gym, kan man købe Cappuccino. En dejlig sød kaffe udgave som jeg er helt tilfreds med.

Så her i dag, skulle vi lige tre piger ned i kantinen og have noget varmt.
En kakao med flødeskum til A, en lille og en stor Cappuccino til S og mig :)
Nu men hvordan udtaler mennesker egentlig Cappuccino?

Ja jeg ved med mig selv at jeg udtaler det som det skrives, altså Cappuccino!
S siger Cappaccino, og A siger som jeg.
Men noget sjovt er, at hvis man nu sagde Coppaccino sådan i stavelser, lyder det som om man skal have en Kop af Chino :D hahahaha synes jeg lige var en smule morsomt.. så ja.

Noget helt andet er at jeg er begyndt på en pung.. En flet pung.
For udover det varme til munden, købte vi også noget mundgodt at spise - vi fik lige købt en omgang Mælkesnitter..
Så altså, jeg fik en idé!


Hvis man pakker den nogenlunde pænt op (altså den der mælkesnitte), så passer indpakningen fantastisk som en brik til en flettet taske!
Så det er jeg nu gået i gang med, og alle der spiser mælkesnitter, må da gerne pakke dem pænt op og sende "skraldet" hjem til mig :D hehe Det kan nok godt gå og sende det i en kuvert?
Medmindre man er stor spiser ..

Jeg får travlt hvis jeg skal spise dem alle sammen selv!!
+ det giver nok en mavepine ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar